Vypnutí funkce EGR, DPF, FAP

Vypnutí funkce EGR ventilu

Vypnutí se provádí softwarovou úpravou programu řídící jednotky. Proč vypínat EGR ventil ? EGR má za práci vracet část výfukových plynů do sacího traktu motoru. V celém sacím traktu je vytvořen olejový film, který je způsoben minimálními úniky přes turbo, odvzdušněním motoru a dalšími prvky. Pokud se výfukové plyny pouští do sacího traktu, kde se potkají s tímto olejovým filmem dochází k postupnému zanášení sání. Díky tomuto jevu se snižuje výkon motoru. V nejhorších případech může dojít, až k úplné neprůchodnosti sání. Dále díky vpouštění výfukových plynů do sání se snižuje obsah kyslíku v nasávaném vzduchu a zároveň se zvyšuje teplota vzduchu. Díky vyřazení EGR je toto eliminováno a za následek to má snížení spotřeby, zvýšení výkonu díky čistší směsy v motoru. Předejde se zanášení sacího traktu a častému čištění a problémům s EGR ventilem. Pokud máte již špatný EGR ventil, který vykazuje pernamentní chybu a nechce se Vám dávat tisíce za nový, je toto řešení pro Vás jak dělané.  Pokud je EGR ventil zaseklý v otevřené poloze je nutné jej rozebrat a mechanicky zavřít, poté je možné jej SW vypnout.

Cena od 1300 Kč záleží na modelu ECU

Takto upravené vozidlo není homologováno pro provoz na našich komunikacích.

 Vypnutí funkce DPF a FAP filtru

DPF/FAP filtry, neboli filtry pevných částic. Filtry mají zachycovat pevné částice ve výfukových plynech. Filtr je zjednodušeně řečeno keramická vložka s kanálky kde se usazují částice. Při konstantní jízdě při vyšší rychlosti dochází k čištění filtru. Pokud se filtr zanese a nestihne se regenerovat touto cestou, tak to poznají čidla ve filtru a spustí se takzvaně aktivní regenerace kde se vstřikuje nafta do filtru, díky tomu se zvýší teplota a částice se vypálí. Bohužel tyto filtry mají omezenou životnost. Ta je velmi různorodá a nejvíce ovlivněna provozem vozidla. Jestli jezdí po městě, nebo jezdí dlouhé trasy. Proto se nedá životnost jednoduše určit. Pokud je filtr již po životnosti a je zanešen a regenerace již nepomáhá, hlásí automobil chybu filtru. V tomto případě je nutná výměna filtru. Ta je ovšem finančně velmi náročná řádově o 20 000 - 100 000 Kč záleží na druhu automobilu. Je tu možnost filtr z automobilu odstranit a přeprogramovat řídící jednotku, kde se vypne funkce filtru. Díky tomuto řešení ušetříte velikou sumu peněz. Automobil po odstranění filtru bude mít nižší spotřebu a vyšší výkon, jelikož se mu sníží odpor na výfukovém vedení.

Cena této úpravy je individuální a záleží o jaké vozidlo se jedná.  Nejnižší cena úpravy je 4 600 Kč

Takto upravené vozidlo není homologováno pro provoz na našich komunikacích.

Vyhledávání

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode